Search
Filters
Close

Garantieprocedure

Het is vervelend wanneer een artikel wat u bij Device.nl heeft besteld, niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw product voor eventuele probleemoplossingen.

Wanneer een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een passende oplossing voorstellen.

Garantieprocedure:

Om aanspraak te maken op de wettelijke garantie, hanteert Device.nl een garantieprocedure. Volg te allen tijde onze grantieprocedure:

  • Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantenservice.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen veertien dagen na toekenning van het RMA-nummer naar ons op.
  • Verpak het garantieartikel goed, zodat het niet kan beschadigen tijdens transport naar Device
  • Maak gebruik van de verpakking waarin wij uw bestelling hebben verstuurd.
  • In de retourzending dient duidelijk uw adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RMA-nummer vermeld te staan.
  • Voeg een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • Bewaar altijd uw verzendbewijs zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

Als wij uw zending hebben ontvangen onderzoeken wij het probleem en sturen wij u zo snel mogelijk een vervangend exemplaar toe of bieden wij u een andere passende oplossing aan.