Search
Filters
Close

Ruilen & retourneren

Toch niet helemaal zeker of tevreden over je aankoop? Geen probleem. Bij Device.nl zit je altijd goed met onze ruil- en retourmogelijkheden. Dit is zo geregeld.

 


 

Ruilen

Online aankopen in onze webshop kun je op vermeldingen van het originele ordernummer binnen 14 dagen ruilen. De waarde van het nieuwe product (of producten) moet dan minstens gelijk zijn aan de waarde van het in te ruilen product. Het is ook mogelijk een product in te wisselen voor een tegoedbon die je in onze webshop kan besteden.

 


 

Retourneren

Bij Device.nl heb je altijd (m.u.v. B2B aankopen) 14 dagen ‘Niet goed, geld terug’ garantie. Meld je retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van het product aan bij onze klantenservice. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Voor het retour sturen van een product gebruik je het onderstaande retourformulier.
Download retourformulier hier

U kunt ook gebruik maken het Europese modelformulier:
Download Europese modelformulier hier

Wat zijn de voorwaarden voor terugbetaling?

  • De retourneringsaanvraag is binnen de eerste 14 dagen na ontvangst van het product aangevraagd. Het betreffende product is binnen 14 dagen na ontvangst van deze aanvraag aan onze retourenafdeling verstuurd.
  • Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.
  • Aangekochte software pakketten (zoals Microsoft / Microsoft Office) zijn niet geopend en/of geactiveerd.
  • Het pakket is door jou voldoende gefrankeerd om te versturen.
  • Het product is niet B2B aangekocht.

Wanneer betalen jullie terug?

We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen, na ontvangst van jouw product op onze retourenafdeling, terug te storten. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval 14 dagen na ontbinding van jouw product het aankoopbedrag terug hebt.

Krijg ik het volledige bedrag terug?

Je krijgt het aankoopbedrag volledig terug. Kosten gemaakt voor het retour zenden kunnen we helaas niet terugbetalen. Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.

Op welke wijze krijg ik het bedrag terug?

Als je geld terugkrijgt, storten we het bedrag op dezelfde manier terug zoals je je bestelling afgerekend hebt. Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we uiteraard contact met je op.